Terminologický slovník pro inženýrské disciplíny pracující s riziky v systémovém pojetí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Terminologický slovník pro inženýrské disciplíny pracující s riziky v systémovém pojetí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Terminologický slovník pro inženýrské disciplíny pracující s riziky v systémovém pojetí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Krátký popis
Riziko je fenomén současné doby. Proto je třeba sjednotit jeho pojetí a vytvořit provázaný seznam pojmů. Předložená práce obsahuje seznam pojmů, které jsou používány v oborech, které pracují s riziky ve prospěch bezpečnosti. Vychází ze systémového pojetí reality a z logických souvislostí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Terminologický slovník pro inženýrské disciplíny pracující s riziky v systémovém pojetí je 104 Kč

Výběr knih autora Dana Procházková

Zobrazit všechny knihy autora Dana Procházková
Výběr knih vydavatele Akademické nakladatelství CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství CERM
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.