Text a dílo: případ Menard

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Text a dílo: případ Menard koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Text a dílo: případ Menard; Autor: Císař Karel, Koťátko Petr; Interdisciplinární sborník zkoumá především filozofický a estetický rozměr krátké Borgesovy povídky "Autor Quijota Pierre Menard".

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Text a dílo: případ Menard je 180 Kč

Výběr knih autorů Karel Císař , Petr Koťátko

Zobrazit všechny knihy autora Karel Císař, Petr Koťátko
Výběr knih vydavatele Filosofia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Filosofia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.