6:20 Man

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

6:20 Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
6:20 Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

6:20 Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

6:20 Man koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

6:20 Man koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A gripping thriller from the international bestselling author David Baldacci. When combat veteran Travis Devine's friend is found dead in suspicious circumstances, he is compelled to investigate – and is drawn into the dark, dangerous underbelly of high finance . . .

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 6:20 Man je 259 Kč

Výběr knih autora David Baldacci

Zobrazit všechny knihy autora David Baldacci
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.