The Bell Jar

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Bell Jar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
The Bell Jar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Bell Jar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Bell Jar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Bell Jar koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
329 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Společenská beletrie od společnosti HarperCollins.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Bell Jar je 299 Kč

Výběr knih autora Sylvia Plath

Zobrazit všechny knihy autora Sylvia Plath
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.