Boy With Wings: Clash of the Superkids

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boy With Wings: Clash of the Superkids koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Boy With Wings: Clash of the Superkids koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Boy with Wings: Clash of the Superkids is the brilliantly exciting, action-packed, middle-grade adventure from award-winning and much-loved comedian and actor, Lenny Henry. Highly illustrated throughout by Keenon Ferrell.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boy With Wings: Clash of the Superkids je 197 Kč

Výběr knih autora Lenny Henry

Zobrazit všechny knihy autora Lenny Henry
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.