The Catcher in the Rye

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Catcher in the Rye koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Catcher in the Rye koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Catcher in the Rye koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

The Catcher in the Rye koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Catcher in the Rye is J . D. Salinger's world-famous novel of disaffected youth. Holden Caulfield is a seventeen- year-old dropout who has just been kicked out of his fourth school. Navigating his way through the challenges of growing up, Holden dissects the 'phony' aspects of society, and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Catcher in the Rye je 280 Kč

Výběr knih autora J.D. Salinger

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Salinger
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.