Franny and Zooey

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Franny and Zooey koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franny and Zooey koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Franny and Zooey koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Není skladem

Franny and Zooey koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Krátký popis
A sharp and poignant snapshot of the crises of youth - from the acclaimed author of The Catcher in the Rye'Everything everybody does is so - I don't know - not wrong, or even mean, or even stupid necessarily. But just so tiny and meaningless and - sad-making. And the worst part is, if you go…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Franny and Zooey je 267 Kč

Výběr knih autora J.D. Salinger

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Salinger
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.