Vzhůru, tesaři, do výše střechu zvedněte! / Raise High the Roof Beam, Carpenters!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vzhůru, tesaři, do výše střechu zvedněte! / Raise High the Roof Beam, Carpenters! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzhůru, tesaři, do výše střechu zvedněte! / Raise High the Roof Beam, Carpenters! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzhůru, tesaři, do výše střechu zvedněte! / Raise High the Roof Beam, Carpenters! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vzhůru, tesaři, do výše střechu zvedněte! / Raise High the Roof Beam, Carpenters! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem

Vzhůru, tesaři, do výše střechu zvedněte! / Raise High the Roof Beam, Carpenters! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Knihy od společnosti Argo.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vzhůru, tesaři, do výše střechu zvedněte! / Raise High the Roof Beam, Carpenters! je 216 Kč

Výběr knih autora J.D. Salinger

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Salinger
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.