Council of Good Friends

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Council of Good Friends koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Council of Good Friends koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Council of Good Friends koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vinay, Musa, Inua and Nish are best friends. Nothing can separate them... until one day when Vinay's cousin comes to invade his bunk bed haven (i.e. share his room). When a prank war starts, can the friends remember what really matters?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Council of Good Friends je 157 Kč

Výběr knih autora Nikesh Shukla

Zobrazit všechny knihy autora Nikesh Shukla
Výběr knih vydavatele Knights Of Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knights Of Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.