Brown Baby

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brown Baby koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Brown Baby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Brown Baby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Brown Baby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brown Baby is a powerful exploration of fatherhood, grief, racism and hope. It is also a love letter to the author’s daughters that is as heartbreakingly tender as it is funny and relatable.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brown Baby je 319 Kč

Výběr knih autora Nikesh Shukla

Zobrazit všechny knihy autora Nikesh Shukla
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.