Meatspace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Meatspace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Není skladem

Krátký popis
The second novel from Costa First Novel Award shortlisted author Nikesh Shukla. 'The first and last thing I do every day is see what strangers are saying about me.' Kitab Balasubramanyam has had a rough few months. His girlfriend left him. He got fired from the job he hated for writing a novel…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Meatspace je 337 Kč

Výběr knih autora Nikesh Shukla

Zobrazit všechny knihy autora Nikesh Shukla
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.