The Day the Crayons Quit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Day the Crayons Quit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Day the Crayons Quit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Number One New York Times Bestseller!Included in BookTrust’s 100 Best Books for ChildrenDebut author Drew Daywalt and international bestseller Oliver Jeffers team up to create a colourful solution to a crayon-based crisis in this playful, imaginative story that will have children laughing…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Day the Crayons Quit je 235 Kč

Výběr knih autorů Oliver Jeffers , Drew Daywalt

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Jeffers, Drew Daywalt
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.