The Four Winds: The Number One Bestselling Richard & Judy Book Club Pick

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Four Winds: The Number One Bestselling Richard & Judy Book Club Pick koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Four Winds: The Number One Bestselling Richard & Judy Book Club Pick koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
The Four Winds: The Number One Bestselling Richard & Judy Book Club Pick koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
725 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Four Winds: The Number One Bestselling Richard & Judy Book Club Pick koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Není skladem

Krátký popis
'A powerful, stirring, wind-swept tale set in Depression-era America that makes your heart break and soar in equal measure.' - Matt Haig, author of The Midnight LibraryThe Four Winds, an instant New York Times number one bestseller and Richard and Judy Book Club Pick, is a deeply moving story…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Four Winds: The Number One Bestselling Richard & Judy Book Club Pick je 375 Kč

Výběr knih autora Kristin Hannah

Zobrazit všechny knihy autora Kristin Hannah
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.