The God Delusion, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The God Delusion, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The God Delusion, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The God Delusion caused a sensation when it was published in 2006. Within weeks it became the most hotly debated topic, with Dawkins himself branded as either saint or sinner for presenting his hard-hitting, impassioned rebuttal of religion of all types. His argument could hardly be more…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The God Delusion, 1. vydání je 345 Kč

Výběr knih autora Richard Dawkins

Zobrazit všechny knihy autora Richard Dawkins
Výběr knih vydavatele Transworld Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.