The God of Small Things

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The God of Small Things koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The God of Small Things koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Krátký popis
More magical than Mistry, more of a rollicking good read than Rushdie, more nerve-tinglingly imagined than Naipaul, here, perhaps, is the greatest Indian novel by a woman. Arundhati Roy has written an astonishingly rich, fertile novel, teeming with life, colour, heart-stopping language, wry…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The God of Small Things je 269 Kč

Výběr knih autora Arundhati Roy

Zobrazit všechny knihy autora Arundhati Roy
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.