The Golden Rule

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Golden Rule koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Golden Rule koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Pre-order the latest book from Dr Lucy Pollock, a wise, compassionate and helpful guide to ageing happily''The Golden Rule is part manifesto for better integration and appreciation between generations, and part reflection on a career spent looking after our elders, [. . .] with good humour,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lucy Pollock

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Pollock
Výběr knih vydavatele Penguin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.