The Hour of the Fox

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 411 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Hour of the Fox koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Hour of the Fox koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
411 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Introducing reluctant spy and friar-sleuth Brother Rodric Chandler in the first of a brand-new medieval mystery series.London. July, 1399. As rumours spread that his ambitious cousin, Henry Bolingbroke, has returned from exile in France, King Richard''s grip on the English throne grows ever…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Cassandra Clark

Zobrazit všechny knihy autora Cassandra Clark
Výběr knih vydavatele Canongate Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canongate Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.