The Innovators - How a Group of Inventors, Hackers, Geniuses and Geeks Created the Digital Revolution

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Innovators - How a Group of Inventors, Hackers, Geniuses and Geeks Created the Digital Revolution koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Innovators - How a Group of Inventors, Hackers, Geniuses and Geeks Created the Digital Revolution koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Innovators - How a Group of Inventors, Hackers, Geniuses and Geeks Created the Digital Revolution koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Innovators - How a Group of Inventors, Hackers, Geniuses and Geeks Created the Digital Revolution koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Innovators - How a Group of Inventors, Hackers, Geniuses and Geeks Created the Digital Revolution koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Following his blockbuster biography of Steve Jobs, The Innovators is Walter Isaacson's story of the people who created the computer and the Internet. It is destined to be the standard history of the digital revolution and a guide to how innovation really works. What talents allowed certain…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Innovators - How a Group of Inventors, Hackers, Geniuses and Geeks Created the Digital Revolution je 284 Kč

Výběr knih autora Walter Isaacson

Zobrazit všechny knihy autora Walter Isaacson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.