Vůdcové, myslitelé, hrdinové

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vůdcové, myslitelé, hrdinové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vůdcové, myslitelé, hrdinové koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vůdcové, myslitelé, hrdinové koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vůdcové, myslitelé, hrdinové koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vůdcové, myslitelé, hrdinové koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od autora světových bestsellerů Steve Jobs a Leonardo da Vinci Doplněno o unikátní předmluvu, kterou Isaacson v roce 2020 napsal jen pro české vydání knihy V této sbírce esejů se vynikající novinář a oceňovaný životopisec Walter Isaacson zamýšlí nad tím, co se všichni můžeme naučit od Benjamina…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vůdcové, myslitelé, hrdinové je 221 Kč

Výběr knih autora Walter Isaacson

Zobrazit všechny knihy autora Walter Isaacson
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.