Steve Jobs - 3 CDmp3 (Čte Martin Stránský)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Steve Jobs - 3 CDmp3 (Čte Martin Stránský) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
KnihySteve Jobs, jejíž autorem jeWalter Isaacson, se na českém trhu prodalo již přes 50 000 výtisků. A přestože má úctyhodných 680 tiskových stran, je namluvená v nezkrácené verzi. Celkem 26 hodin 24 minut, profesionální přednes Martina Stránského. Jeden z největších vizionářů a z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Steve Jobs - 3 CDmp3 (Čte Martin Stránský) je 273 Kč

Výběr knih autora Walter Isaacson

Zobrazit všechny knihy autora Walter Isaacson
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.