The Jolly Postman or Other People's Letters

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 443 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Jolly Postman or Other People's Letters koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Jolly Postman or Other People's Letters koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Není skladem

Krátký popis
Join the Jolly Postman as he delivers letters in fairy-tale land in this fun, interactive story book!The Jolly Postman is off on another adventure as he delivers letters around fairy-tale land! Children will love opening the envelopes to read a letter from Goldilocks, a postcard addressed to a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Jolly Postman or Other People's Letters je 398 Kč

Výběr knih autorů Allan Ahlberg , Ahlberg Janet

Zobrazit všechny knihy autora Allan Ahlberg, Ahlberg Janet
Výběr knih vydavatele Random House

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.