The Old Man and the Sea

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Old Man and the Sea koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Old Man and the Sea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Old Man and the Sea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The book that won Ernest Hemingway the Nobel Prize for Literature''It''s silly not to hope. It''s a sin he thought''Set in the Gulf Stream off the coast of Havana, Hemingway''s magnificent fable is the tale of an old man, a young boy and a giant fish. This story of heroic endeavour won…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Old Man and the Sea je 267 Kč

Výběr knih autora Ernest Hemingway

Zobrazit všechny knihy autora Ernest Hemingway
Výběr knih vydavatele Vintage Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.