Young Adult ELI Readers 4/B2: The Prisoner Of Zenda + Downloadable Multimedia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Young Adult ELI Readers 4/B2: The Prisoner Of Zenda + Downloadable Multimedia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Young Adult ELI Readers 4/B2: The Prisoner Of Zenda + Downloadable Multimedia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Young Adult ELI Readers 4/B2: The Prisoner Of Zenda + Downloadable Multimedia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
265 Kč
Není skladem

Krátký popis
STAGE 4 Upper Intermediate | 1800 headwords | B2 | FCE | Classic ‘It’s a risk, but you look so like him, I’m sure no one will suspect you’re not the real King.’ English gentleman, Rudolf Rassendyll, travels to the small European country of Ruritania. When the king disappears, Rudolf must take…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Young Adult ELI Readers 4/B2: The Prisoner Of Zenda + Downloadable Multimedia je 242 Kč

Výběr knih autora Anthony Hope

Zobrazit všechny knihy autora Anthony Hope
Výběr knih vydavatele Eli

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eli
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.