The Survivor Wants to Die at the End

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Survivor Wants to Die at the End koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Survivor Wants to Die at the End koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
The Survivor Wants to Die at the End koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The third book in the No. 1 global bestselling They Both Die at the End series. What if you could find out your death date from a single phone call? Death-Cast is calling . . . will you answer? ‘If They Both Die at the End broke your heart and put it back together again, be prepared for this…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Survivor Wants to Die at the End je 513 Kč

Výběr knih autora Adam Silvera

Zobrazit všechny knihy autora Adam Silvera
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.