Treasury of Folklore

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Treasury of Folklore koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Treasury of Folklore koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Treasury of Folklore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
464 Kč
Není skladem

Krátký popis
An entertaining and captivating collection of myths, tales and traditions surrounding the seas, skies and woodlands that make up our natural world.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Treasury of Folklore je 501 Kč

Výběr knih autorů Willow Winsham , Dee Dee Chainey

Zobrazit všechny knihy autora Willow Winsham, Dee Dee Chainey
Výběr knih vydavatele Batsford

Zobrazit všechny knihy vydavatele Batsford
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.