Think Like an Elf

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Think Like an Elf koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Think Like an Elf koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Join the one and only Clarice Bean and ‘Think Like an Elf’ in this irresistible and spectacularly sparkling Christmas story from the inimitable Lauren Child.Clarice Bean usually looks forward to Christmas.Except this year it is going to be a quiet-ish Christmas in her house, which doesn’t feel…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Think Like an Elf je 222 Kč

Výběr knih autora Lauren Child

Zobrazit všechny knihy autora Lauren Child
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.