Tichá srdce - Kláštery a jejich lidé, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tichá srdce - Kláštery a jejich lidé, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tichá srdce - Kláštery a jejich lidé, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tichá srdce - Kláštery a jejich lidé, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tichá srdce - Kláštery a jejich lidé, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Není skladem

Tichá srdce - Kláštery a jejich lidé, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejhlubší sonda do historie i současnosti našich klášterů a života lidí v nich. Tématem téměř šedesáti esejistických textů jsou kláštery známé a „znovuoživené“, opomíjené, chátrající i zaniklé. Působivou vrstvu knihy představují výpovědi pětadvaceti řeholníků a církevních osobností. Ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tichá srdce - Kláštery a jejich lidé, 2. vydání je 409 Kč

Výběr knih autora Alena Ježková

Zobrazit všechny knihy autora Alena Ježková
Výběr knih vydavatele Tichá srdce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tichá srdce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.