Hovory s Pavlem Fischerem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hovory s Pavlem Fischerem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hovory s Pavlem Fischerem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hovory s Pavlem Fischerem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hovory s Pavlem Fischerem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Hovory s Pavlem Fischerem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hovory s Pavlem Fischerem - Ježková Alena. Rozhovor spisovatelky Aleny Ježkové a senátora Pavla Fischera, někdejších spolužáků z vysoké školy. Fischer se z pozice senátora vyslovuje k aktuálním tématům naší doby. Díky osmileté práci pro Václava Havla přináší unikátní svědectví o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hovory s Pavlem Fischerem je 278 Kč

Výběr knih autora Alena Ježková

Zobrazit všechny knihy autora Alena Ježková
Výběr knih vydavatele Tichá srdce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tichá srdce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.