Der böhmische Himmel / České nebe (německy)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Der böhmische Himmel / České nebe (německy) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Der böhmische Himmel / České nebe (německy) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Od Cyrila a Metoděje, Ludmily, Václava, Vojtěcha… až po Jana Nepomuka Neumana. Kniha nejen o českých svatých, ale také o významné části naší národní historie a kulturního odkazu, který jsme dali světu. Svatí lidé – světci byli a dosud jsou celebritami křesťanské Evropy. Středověká společnost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Der böhmische Himmel / České nebe (německy) je 230 Kč

Výběr knih autora Alena Ježková

Zobrazit všechny knihy autora Alena Ježková
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.