Tim Cook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 316 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tim Cook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tim Cook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tim Cook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Krátký popis
Timothy Donald Cook, známý spíše jako Tim Cook, je v současné době generálním ředitelem nejhodnotnější a nejinovativnější společnosti světa, Apple. Jeho začátky přitom nebyly vůbec snadné. Do Applu nastoupil Tim krátce po návratu Steva Jobse v roce 1998 a postupně se probojoval až na provozního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tim Cook je 328 Kč

Výběr knih autora Leander Kahney

Zobrazit všechny knihy autora Leander Kahney
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.