Tom Gates vie všetko najlepšie (alebo ani nie)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tom Gates vie všetko najlepšie (alebo ani nie) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tom Gates vie všetko najlepšie (alebo ani nie) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Preži s Tomom Gatesom ďalšie ešte strelenejšie dobrodružstvá, srandičky, výčiny a nové vtipy už v desiatom pokračovaní jeho príbehov! Kniha je plná EXTRA zábaviek a kvízov pre teba, nech sa náhodou ani chvíľku nenudíš, ak ti prázdniny nedopadnú podľa plánu – ako je to v Tomovom prípade. Ešteže…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tom Gates vie všetko najlepšie (alebo ani nie) je 221 Kč

Výběr knih autora Liz Pichon

Zobrazit všechny knihy autora Liz Pichon
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.