Tom Gates: Vychytaný výmluvy (a jiný libovky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tom Gates: Vychytaný výmluvy (a jiný libovky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tom Gates: Vychytaný výmluvy (a jiný libovky) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Celý dva tejdny prázdnin! Tom bude mít konečně dost času na podstatnější věci, než je škola. Pecka! Může zapomenout na učení i na otravnýho Marcuse Meldrewa a věnovat se tomu, co ho baví. Například: vymejšlet nový způsoby, jak vytočit ségru Delii (a že jich je!). Zkoušet s Dogzombies –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tom Gates: Vychytaný výmluvy (a jiný libovky) je 240 Kč

Výběr knih autora Liz Pichon

Zobrazit všechny knihy autora Liz Pichon
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.