Tomáš a jeho přátelé - Tomáš jede na fotbal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Tomáš a jeho přátelé - Tomáš jede na fotbal aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Podaří se Tomášovi s Jamesem zachránit fotbalové utkání? Tomáš s Jamesem se připravují na důležitou každoroční událost - fotbalové utkání, které se koná na ostrově Sodor. Jenže vůbec nic nedělají tak, jak by měli. Podaří se jim celý zápas zachránit a získat znovu důvěru tlustého kontrolora? To…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Egmont

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.