Tomáš Holý - Jak jsem točil filmy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tomáš Holý - Jak jsem točil filmy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomáš Holý - Jak jsem točil filmy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomáš Holý - Jak jsem točil filmy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomáš Holý - Jak jsem točil filmy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Je to příběh naší největší dětské filmové hvězdy, Tomáše Holého. Projdeme spolu, krok za krokem, jeho filmovou kariérou. Je to literatura faktu? O něco méně přísná než literatura faktu, ale přesnější než běžná zábavná knížka. Něco mezi tím. Fakta o Tomášovi a o filmech jsou tak přesná, jak je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tomáš Holý - Jak jsem točil filmy je 267 Kč

Výběr knih vydavatele AOS Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele AOS Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.