Toníkova přímá lyrika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toníkova přímá lyrika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toníkova přímá lyrika koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toníkova přímá lyrika koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toníkova přímá lyrika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis

Lukáš Motyčka (*1979 v Osoblaze) je bývalý vysokoškolský učitel, germanista, bohemista a též překladatel z němčiny. Jako básník se představuje veřejnosti poprvé.
Kniha Toníkova přímá lyrika je obsáhlým výborem z tvorby daleko rozsáhlejší, z cyklu básní, které - skryty zrakům veřejnosti -…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toníkova přímá lyrika je 260 Kč

Výběr knih autora Lukáš Motyčka

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Motyčka
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.