Toulky českou minulostí 17 - Pražská německá a hebrejská literatura, česká poezie z přelomu 19. a 20. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toulky českou minulostí 17 - Pražská německá a hebrejská literatura, česká poezie z přelomu 19. a 20. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Toulky českou minulostí 17 - Pražská německá a hebrejská literatura, česká poezie z přelomu 19. a 20. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky českou minulostí 17 - Pražská německá a hebrejská literatura, česká poezie z přelomu 19. a 20. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky českou minulostí 17 - Pražská německá a hebrejská literatura, česká poezie z přelomu 19. a 20. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky českou minulostí 17 - Pražská německá a hebrejská literatura, česká poezie z přelomu 19. a 20. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky českou minulostí 17 - Pražská německá a hebrejská literatura, česká poezie z přelomu 19. a 20. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
378 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sedmnáctý díl Toulek českou minulostí se v první části věnuje historii pražské německy a hebrejsky psané literatury. Přibližuje příběhy pražských autorů, kteří dosáhli proslulosti skutečně světové, zejména Franze Kafky, Rainera Marii Rilka, Egona Ervina Kische či Gustava Meyrinka. V…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toulky českou minulostí 17 - Pražská německá a hebrejská literatura, česká poezie z přelomu 19. a 20. století je 362 Kč

Výběr knih autora Petr Hora-Hořejš

Zobrazit všechny knihy autora Petr Hora-Hořejš
Výběr knih vydavatele Via Facti

Zobrazit všechny knihy vydavatele Via Facti
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.