Trace 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trace 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trace 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trace 3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trace 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Trace 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Trace 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Strhující detektivní manga z pera bývalého forenzního experta.Reidži Mano, zkušený forenzní specialista, který pracuje v tokijské forenzní laboratoři s jediným cílem: vynést pravdu na světlo, ať už je jakákoliv, dostává nové vzorky k analýze. Jak si poradí s případem mladistvého delikventa,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trace 3 je 198 Kč

Výběr knih autora Kei Koga

Zobrazit všechny knihy autora Kei Koga
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.