Trainspotting

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trainspotting koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trainspotting koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Trainspotting koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trainspotting koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
542 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
„V zásadě žijem krátkej, frustrující život a potom umřem.“ Zabíjet čas lze všelijak. Člověk může třeba čučet na vlaky a porovnávat jejich příjezdy a odjezdy s číslíčky v jízdním řádu. Nebo si může něco střelit. Koneckonců když najdeš na zanícený žíle správnej spot, kam si to šlehnout, nájezd ti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trainspotting je 395 Kč

Výběr knih autora Irvine Welsh

Zobrazit všechny knihy autora Irvine Welsh
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.