Transatlantik (český jazyk)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 377 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Transatlantik (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transatlantik (český jazyk) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transatlantik (český jazyk) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transatlantik (český jazyk) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transatlantik (český jazyk) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jaro 1937 Rodina Rathových je rozdělena. Charlotte Rathová, rozená Ritterová, chtěla být v zahraničí už dávno, ale okolnosti ji udržely v Berlíně. Její bývalý pěstoun Fritze byl umístěn na uzavřené oddělení psychiatrické léčebny Wittenau, její nejlepší přítelkyně Greta beze stopy zmizela a je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Transatlantik (český jazyk) je 417 Kč

Výběr knih autora Volker Kutscher

Zobrazit všechny knihy autora Volker Kutscher
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.