Goldstein (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Goldstein (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Berlín roku 1931 – válka gangů v době hospodářské krize Když Gereon Rath dostane za úkol sledovat amerického gangstera Abrahama Goldsteina, netuší, že z kolegiální výpomoci pro americkou Bureau of Investigation se brzy stane smrtící závod. Zatímco se nudí na svém pozorovacím stanovišti v hotelu…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Volker Kutscher , Jan Teplý

Zobrazit všechny knihy autora Volker Kutscher, Jan Teplý
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.