Tichý zabiják (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tichý zabiják (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tichý zabiják (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Berlín roku 1930 – zářící metropole plná temných stínů V důsledku pádu světlometu při natáčení umírá zbožňovaná filmová diva Betty Winterová. Ale byla to vůbec nehoda? Vyšetřování přivádí Gereona Ratha do berlínských ateliérů, kde to vře, neboť nastala přelomová fáze celé branže. Svět dobývá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tichý zabiják (audiokniha) je 169 Kč

Výběr knih autora Volker Kutscher

Zobrazit všechny knihy autora Volker Kutscher
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.