Tři mušketýři

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři mušketýři koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři mušketýři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tři mušketýři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem

Tři mušketýři koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Světová četba pro školáky je edice bohatě ilustrovaných, citlivě převyprávěných a zkrácených děl světové literatury. Gaskoňský šlechtic D'Artagnan, přichází do Paříže. Chce se stát členem královských mušketýrů. Potká se tu s Porthosem, Athosem a Aramisem, nejlepšími mušketýry.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři mušketýři je 146 Kč

Výběr knih autora Alexandre Dumas

Zobrazit všechny knihy autora Alexandre Dumas
Výběr knih vydavatele SUN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SUN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.