Turnerův syndrom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Turnerův syndrom koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Turnerův syndrom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Turnerův syndrom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Turnerův syndrom koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
119 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrté vydání knížky o Turnerově syndromu je věnováno otázkám vrozeného, poměrně častého onemocnění žen, při kterém má žena jen jeden chromozom X. Deficit druhého chromozomu vede k omezení činnosti pohlavních žláz, včetně neplodnosti, poruchám růstu a dalším abnormalitám. Jejím cílem je přinést…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Turnerův syndrom je 120 Kč

Výběr knih autorů Jan Lebl , Zapletalová Jiřina

Zobrazit všechny knihy autora Jan Lebl, Zapletalová Jiřina
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.