90. výročí objevu inzulinu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 95 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

90. výročí objevu inzulinu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
95 Kč
Skladem (odeslání ihned)

90. výročí objevu inzulinu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
90. výročí objevu inzulinu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
95 Kč
Není skladem

Krátký popis
Texty byly předneseny na semináři k 90. výročí objevu inzulínu pořádaném 30. listopadu 2012 ve Fakultní nemocnici v Motole.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 90. výročí objevu inzulinu je 88 Kč

Výběr knih autorů Jan Lebl , Stanislava Koloušková

Zobrazit všechny knihy autora Jan Lebl, Stanislava Koloušková
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.