Tváře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tváře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tváře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tváře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tváře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tváře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naléhavý text obouřlivém manželství, duševní nemoci, léčení atouze psát Spisovatelka amatka tří dětí Lise Mundusová je provdaná za muže, který ji svýmluvou, že přece nebude spát skusem literatury, pravidelně podvádí. Spisovatelku pronásledují hlasy apokřivené tváře, je přesvědčená, že se proti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tváře je 267 Kč

Výběr knih autora Tove Ditlevsenová

Zobrazit všechny knihy autora Tove Ditlevsenová
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.