There Lives a Young Girl in Me Who Will Not Die

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

There Lives a Young Girl in Me Who Will Not Die koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

There Lives a Young Girl in Me Who Will Not Die koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

There Lives a Young Girl in Me Who Will Not Die koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
While Tove Ditlevsen is now famous around the world as an extraordinary prose writer, in Denmark she has also long been celebrated as a poet. She published her first collection in her early twenties, and continued writing and publishing poetry until the end of her life. This new selection…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy There Lives a Young Girl in Me Who Will Not Die je 294 Kč

Výběr knih autora Tove Ditlevsenová

Zobrazit všechny knihy autora Tove Ditlevsenová
Výběr knih vydavatele Penguin Classics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Classics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.