Tvorba open source softwaru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tvorba open source softwaru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvorba open source softwaru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvorba open source softwaru koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tvorba open source softwaru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Tvorba open source softwaru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Karl Fogel je velice aktivní vývojář a advokát svobodného softwaru. Pravděpodobně nejznámější je jeho role ve vývoji populárního systému pro správu verzí Subversion, jehož byl po řadu let hlavním vývojářem. Podílel se také na tvorbě systému pro hostování projektů Launchpad či editoru Emacs a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tvorba open source softwaru je 257 Kč

Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.