U Božího Mlýna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

U Božího Mlýna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

U Božího Mlýna koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

U Božího Mlýna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

U Božího Mlýna koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

U Božího Mlýna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
U Božího Mlýna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

U Božího Mlýna koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knižní rozhovor s populárním katolickým knězem, který miluje rockovou hudbuUndergroundovou kavárnu/vinárnu U Božího Mlýna najdete v polosuterénu na rohu Salmovské ulice v Praze. Tady se po večerech diskutuje, koncertuje a stěny slouží k prezentaci výtvarníkům. Často tu bývá hostem Ladislav…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy U Božího Mlýna je 307 Kč

Výběr knih autorů Josef Beránek , Ladislav Heryán

Zobrazit všechny knihy autora Josef Beránek, Ladislav Heryán
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.