Učebnice matematiky (2) pro studenty VŠE

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Učebnice matematiky (2) pro studenty VŠE koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Učebnice matematiky (2) pro studenty VŠE koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Není skladem

Učebnice matematiky (2) pro studenty VŠE koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha navazuje na základní učebnici matematiky pro studenty Vysoké školy ekonomické. Rozšiřuje látku probíranou v základním kurzu v lineární algebře a matematické analýze. Lineární algebra je rozšířena především o kvadratické formy a charakteristická čísla a vektory matice. V matematické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Učebnice matematiky (2) pro studenty VŠE je 361 Kč

Výběr knih autorů Jindřich Klůfa , Sýkorová Irena

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Klůfa, Sýkorová Irena
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.