Učíme sa čísla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Učíme sa čísla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Učíme sa čísla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
113 Kč
Není skladem

Učíme sa čísla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
88 Kč
Není skladem

Krátký popis
S týmto zábavným precvičovaním si deti rýchlo a zábavne osvoja čísla od 1 do 10. Titul obsahuje rôznorodé cvičenia, ako je vyfarbovanie, spájanie a hry, vďaka ktorým si čísla ľahko zapamätajú. Nechajte svoje deti objaviť svet farebných čísel a sledujte ich cestu na počítanie. S touto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Učíme sa čísla je 104 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.